loading...

حمل و نقل در تهران

اتوبار اینترنتی با باربری اینترنتی بسیار سریع تر و لذت بخش تر از آن چه در تصورتان می آید ، فرایند اسباب کشی را انجام دهید و از تجربه سریع و ارزان خود سرمست و مسرور شوید. روابط مجازی و اینترنتی امروز

ادمین بازدید : 49 دوشنبه 20 خرداد 1398 نظرات (0)

اتوبار اینترنتی

با باربری اینترنتی بسیار سریع تر و لذت بخش تر از آن چه در تصورتان می آید ، فرایند اسباب کشی را انجام دهید و از تجربه سریع و ارزان خود سرمست و مسرور شوید.

روابط مجازی و اینترنتی امروزه همه جنبه های زندگی را در بر گرفته و آن را دگرگون کرده است. هر روز نیز بر شدت و سرعت دگرگونی ها افزوده می شود و دامنه ارتباطات مجازی و حضور در شبکه های اطلاع رسانی اینترنتی گسترده تر می شود. هر فرد در خانه خود با زدن چند دکمه همه اطلاعات مورد نیاز خود را از سراسر جهان به دست می آورد. حضور در فضای مجازی روابط و ارتباطات را تحت تاثیر قرار داد و مردم بدون محدودیت با همه مردمان جهان در ارتباطند. هر کسی در این فضا از دیگری تاثیر می پذیرد و بر دیگران تاثیر می گذارد. بنگاه های خدماتی باربری نیز از این امر جدا نبوده و متصدیان امور حمل و نقل کالا تمام توان خود را به کار می گیرند تا در این بازار رقابتی و تنگاتنگ از رقیبان خود جلو بزنند و بخش بیشتری از بازار باربری اینترنتی را به خود اختصاص دهند.

باربری اینترنتی

شرکت باربری اینترنتی

با گسترش روابط اینترنتی در زمینه باربری اپلیکیشن های بسیار مفید و کاربردی به بازار عرضه شده و هر کس می تواند با دانلود و نصب آن برنامه های اینترنتی سفارش جا به جایی کالای خود را به رانندگان وسایل نقلیه و دفتر باربری ها اعلام کند.

علاوه بر ارتباط و تماس از طریق تلفن هر کس در منزل خود می تواند وارد سایت باربری شده و از طریق اینترنت درخواست دریافت خدمت نماید. چندین نرم افزارهای کاربردی در زمینه جا به جایی اثاثیه به مردم ارائه خدمت می دهند. با دانلود و نصب اپلیکیشن های اتوبار و ثبت مشخصات فردی و ویژگی های کالای قابل حمل مدیریت باربری از جزئیات کالای مشتری به وضوح مطلع می شود و نزدیک ترین پرسنل خود را به آن محل اعزام می کند. در ادامه ویژگی ها و چند نمونه از اپلیکیشن های اتوبار  آمده است.

ویژگی های اپلیکیشن های باربری

در نرم افزارهای باربری نقشه تهران و شهرستان های مربوطه موجود است. مشتری از روی نقشه مکان مبدأ و مقصد لوازم خود را تعیین می کند. از ویژگی های بارز و کاربردی این برنامه ها ، وجود کیف پول جا سازی شده در آن است. مشتری می تواند با شارژ کردن کیف پول نرم افزار خود ، به صورت اینترنتی در کمترین زمان ممکن ، هزینه خدمات دریافتی را پرداخت نماید. همچنین در این نرم افزارها جزئیات خدمات ارائه شده در اتوبار و هزینه هر نوع خدمت و مواد بسته بندی  مشخص شده است.

مشتری با توجه به نیاز خود و اطلاع از هزینه های موجود هر گونه خدمتی که نیاز دارد را مشخص می کند و مواردی که به نظرش هزینه بر و یا غیر ضروری است ، را سفارش نمی دهد. به کمک نرم افزار باربری مشتری از قبل می داند که برای هر خدمتی چقدر هزینه باید بپردازد. لذا با دقت بیشتر و رضایت خاطر انتخاب هایش را انجام می دهند.

حمل اثاثیه اینترنتی

جزئیات مربوط به نرم افزارهای اتوبار

در این برنامه ها مواد بسته بندی و ریزه کاری های باربری به خوبی همراه با هزینه هر بخش مشخص شده است. برای بسته بندی هر کالایی ، وسیله بسته بندی ویژه ای نیاز است و برای حمل کالاهای گوناگون تعداد کارگر و هزینه حمل بار متفاوت است. با ثبت نام در این برنامه ها و یاداشت کردن دقیق مشخصات کالا ، مشتری به دقت از هزینه های پرداختی مطلع می شود و مدیران باربری از جزئیات کار خود به خوبی آگاهی می یابند. پس در موقع اعزام پرسنل مدیران میدانند که برای یک نمونه اسباب کشی چه تعداد نیرو و چه مهمات و موادی لازم است که پرسنل باید با خود به همراه داشته باشند ، باربری اسنپ بار یکی از شرکت هایی است که می تواند شما را برای حمل بار و اثاث کشی همراهی کند

اپلیکیشن های باربری اینترنتی

برای درخواست سفارش اینترنتی باید نرم افزار مربوطه را روی گوشی های هوشمند آندروید و ios نصب نمایید. سپس مراحل زیر را دنبال نمایید. در زمان ثبت مشخصات دقت داشته باشید که اطلاعات و آدرس خود را به درستی وارد نمایید. اسنپ بار با دامنه وسیع و ارائه خدمات با کیفیت بخش بیشتری از باراز موجود را به خود اختصاص داده و باربری های بسیار معتبر زیادی را در تهران و کل کشور پوشش داده است.

سامانه حمل بار اینترنتی

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در اپلیکیشن های باربری

  • دانلود برنامه مورد نظر از بازار و سیب آپ
  • نصب و راه اندازی نرم افزار
  • ثبت نام و ثبت مشخصات خود از قبیل : نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه
  • دریافت کد تایید از سامانه اینترنتی
  • نقشه تهران یا شهرستان مورد نظر قابل مشاهد در سامانه و تعین مبدا و مقصد لوازم مشتری
  • تعین میزان متر پیاده روی ، تعیین تعداد طبقات ساختمان مبدأ و مقصد ، مشخص کردن تعداد کارگر مورد نیاز ، نیاز به بسته بندی ، تعین نوع ، حجم و اندازه کالاها با جزئیات و تعیین ماشین مناسب
  • مشاهده لیست دستمزد برای هر بخش و حذف قسمت هایی که مشتری مایل به پرداخت آن نیست.
  • مشاهده کیف پول در نرم افزار مربوطه ، شارژ حساب خود و پرداخت هزینه خدمات دریافتی از اتوبار

برای ثبت سفارش دریافت خدمات اتوبار از طریق هر سامانه اینترنتی مراحل بالا را باید بپیمائید. پس از ثبت سفارش و تایید آن توسط عوامل اتوبار ، بارنامه تنظیم شده وطرفین در زمان شروع کار آن را امضاء و مهر می کنند.

بیمه بار و دریافت خدمات بیمه ای

هر نوع کالایی که توسط عوامل باربری انتقال یابد ، چه ثبت سفارش آن به صورت اینترنتی باشد چه حضوری یا تلفنی در اتوبارهای معتبر قبل از انتقال تحت حمایت یک شرکت بیمه معتبر قرار می گیرد. شرکت بیمه گذار متعهد می شود که مسئولیت سلامت و امنیت بار را تضمین کند تا در صورت مواجه شدن با حوادث و رخدادهای ناگهانی خسارت های احتمالی و غیر مترقبه را جبران کند و ارزش مالی وسایل را به صاحبان کالا پرداخت نماید. هیچ راه کار دیگری همچون ارائه خدمات بیمه ای سبب آسودگی خیال صاحب کالا و سپردن لوازم محبوب خود به عوامل اتوبار نمی شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟